úterý 6. května 2014

malá taštička


taštička podle návodu od skvělé Ajky ..díky ♥ musela jsem jí hned vyzkoušet to je vždy pro mě výzva a tak nějaké malé nepřesnosti tu jsou ale vím o nich a další bude doufám o něco pečlivější:-))) .......

střih jsem si okopírovala od pomocné umělé kapse  tak velikost 22cmx12 cm ...vlizelín mě příjde že nestačí je měkká příště použiji co dávám na košíčky .... třeba ronofix:-) uvidíme která bude více vyhovovat....
                                                              2 v pořadí a ještě to není ono výztuž dobrá ale asi jsem jí neměla našít do klopy je to jak košíček :-)) tak snad do 3 se povede uvidíme :-))




3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jani dávala jsi slabý vlizelín? Já dávala silnější, myslím že šedesátka to byla.... asi bych to tam měla dopsat:-)))
Ale povedla se ti na jedničku!
Ajka

Ajka řekl(a)...

Jani šla jsem kouknout, tak je to dokonce osmdesátka:-))
Koupila jsem tady:
http://www.patchwork-lada.cz/patchwork-lada/eshop/2-1-Vyplne-vyztuze-fixace/5-2-Vyztuze-fixace/5/540-Nazehlovaci-vlizelin-80-18-g

Janina64 řekl(a)...

Ajko děkuji opravdu mám slabý :-(...ale na klopu jsem přidala výztuž tam to bylo dobrý ...díky ale drží to je důležitý a hlavně já to chtěla vyzkoušet ten postup ...to mě hrozně baví :-))), ale ten nažehlovací až budu objednávat hned si ho objednám tu 80:-) ta se neztratí .....pá